nu när man är stor kan man glädjas åt andra

idag har det vart jobb 7.30-17, sofie har hängt endel på mig men mysigast är när hon ska sova och vi gnugar näsa mot näsa!

stack direkt till oslo för en vändning på tåget tillbaka till sandvika där lisa, den nya tjejen och carro mötte upp mig (30min försent), vi drog till mamma mia och snakkade en massa skit.

känns som allt är back to normal nu, hyggligt!

imorgon kommer taxin (carro) och hämtar mig och sofie och ska vi hänga där när hon ska stor städa. kenneth, carro's 86:a till barn har kommit hem från kina, hoppas han är snygg så jag kan flörta in mig ;=)

fick läsa mahira blogg  nyss, där det stod en massa om mig. hon hade fått tele samtal av pänt och sära. som maria skulle sagt ORÄTTFÄRDIGT!, men nu är jag ju inte fem längre så jag får glädjas åt mahira!

hehe tror mahira vet när jag blir osocial på msn vad som sker, då bloggar jag!

helgen blir nog lugn, en pizzakväll kanske.

saknar caroline m pojkvän, lurar på när hon kommer tillbaka..var det i helgen kanske? hoppas det!

har alltid varit såld på country (tror jag inte ens många visste jag lyssnade på) men nu har det blivit värre. igår var det kellie och idag har jag gått tillbaka till carrie underwood och låten so small

dagens bästa: ny avsnittet av gossip girl. hur kan man göra så mot sin egen mamma? när man är kär, är man så egoistisk?

cause i  look in the mirror, all i see is your brown eyes looking back at me. they'r the only thing you ever gave to me at all.

hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0