ni har lämnat mig

många människor har jag kännt i mitt liv

endel har jag kvar, endel har man vuxit ifrån och endel har lämnat djupare sår än andra

många anklagar mig ofta för något jag inte förstår mig på, jag har endel vänner som jag "gjort" mig av med under åren om man kan kalla det så. men alla av en anledning, men jag glömmer dem inte för det. en gång älskad, alltid älskad. dem har gett mig fina minnen under åren, lärt mig saker och ting som jag inte gjort utan dem.

jag vill dem det bästa och jag vet att dem har det så bra en bekant kan veta. vill dem aldrig något illa, tror det varit en ömsesidig vänskap och hoppas dem känner samma för mig.

en av dem har jag lagt många tankar till idag, hon och min pappa kan nästa ta varandra i handen av dem som sårat mig mest i livet.

du hälsad på mig inte för så länge sen, mitt hjärta frös till is. mahira bad mig och släppa det. jag svarade "skulle inte vara såhär upprörd om jag inte fortfarande älskade henne". vet inte vad det ger dig och veta det, om du ens förtjänar att veta det men för mig ändrar det ingenting, du gjorde det du gjorde och jag kommer inte över det.

ps. nanna nu ska jag titta på "it" för den 100a gången idag. den blir inte lättare att se för var gång jag ser den

natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0