kopierat

http://surban.blogg.se/ (sandra det går fint hoppas jag, tihi)

År 2007


1. Gjorde du något förra året som du aldrig gjort förut?
Varje år, må man göra något nytt, så JA

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Har aldrig nyårslöften

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja,Fredrik blev pappa

4. Dog någon som stod dig nära?
Min gammelmormor 82år dog en plötslig död 6/6. Ett väldigt dyster resterande år för släkten

5. Vilka länder besökte du?
Skottland (Glasgow, Dundee), England (London) och Norge (Oslo)

6. Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008?
Alla mina närmsta där när jag firar min födelsedag och en längre fling

7. Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?
24/12 (min 20års dag) , 3/9 (min flytt till Norge), 5/1 (Sandra's 20års fest), 11/8 ( Nanna's 20års fest) och många mer som jag ej kommer på nu

8. Vad var din största framgång 2007?
Att få fastanställning på bara 3 månader, Säga upp mig från en fast tjänst

9. Största misstaget?
Fortsätta falla för nötter, dricka för mycket, slösa för mycket pengar

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Nej jämför man med 2006 så klarade jag mig utmärkt

11. Bästa köpet?
Min säng

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Sprit, cigg, fyllemat, entrér och kläder

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Mycket, men att på så kort tid finna så många underbara människor i Oslo, sen alla vännerna såklart...får ju inte glömma endel komplimanger med

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007?
Sean Kingstong - Beautiful Girls, Rihanna ft Jay-Z - Umbrella, Timbaland ft Keri Hilson, D.O.E - The way I are och Jason Mraz - I'm Yours

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Lika glad som alltid tror jag

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Supit mindre, motionerat mer, rest mera och träffat vettiga killar

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Sprit, fyllemat, entrér och kläder

18. Hur tillbringade du julen?
Julafton med familjen hos mormor och juldagen med vänner

19. Blev du kär i år?
Nej inte mer än svagt förälskad

20. Favoritprogram på TV?
Greys Anatomy, Bones, One tree hill, Brother's and sisters, Ugly Betty, Friday night lights, Gossip Girl, Private Practice, Cane, Prison Break och Desperate Housewies

21. Bästa boken du läste i år?
Magdalena Graafs självbiografi

22. Största musikaliska upptäckten?
Amanda Jensen, Kellie Pickler, Carrie Underwood, T.I, Timbaland, Rihanna och T-Pain mm...

23. Något du önskade dig och fick?
Japp

24. Något du önskade dig men inte fick?
En hello kitty laptop för 20 lapp

25. Vad gjorde du på din födelsedag 2007?
Firade julafton

26. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ja, ett år utan alla misstag och slöserier

27. Hur skulle du beskriva din stil år 2007?
Rosa,Hello Kitty,leggings strumbyxor, korta klänningar och tunikor

28. Vad fick dig att må bra?
Mig själv, mina vänner och min familj

29. Vilken kändis var du mest sugen på?
Milo Ventilemega (fortfarande efter 8år) oh Chuck Bass i Gossip Girl

30. Vem saknade du?
Min gammelmormor

31. De bästa nya människorna du träffade?
Oh det finns så många. Men lättast blir väl att säga alla au pair tjejerna här i Oslo

32. Årets sötaste?
Mina flickor jag tar hand om

33. Årets hetaste?
Jag tycker jag själv var ganska het och fick till en bra stil, men sen alla vänner med!

34. Årets största kärlek?
Gossip Girl

35. Årets besvikelse?
Gymnasiebrudarna, Jessica och Martin J

36. Årets bästa?
Partyt, flytta hemifrån, Norge, Skottland, London, Grabbarna, Maddis, Sandra, Pantéa, Sara, Nanna, Mahira och sen allt annat randome folk i linkan och fylla 20år

37. Årets snällaste?
Alltid mamma, men sen har familjen här välkommnat mig så himla bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0