jag var fast från första stund

ja det blev en väldigt bra fredag ändå

efter slutat så gick jag en snabbis till ica och handlade lite gott till helgen, kom hem och vilade innan jag sedan gick upp till middagen.

tine jag och ch satt kvar någon timma och snackade om veckan att komma och lite om våren generellt.

när vi var klara så vek jag lite tvätt som jag hade sparat till sist, innan carro och matilda kom och hämtade mig

efter en timmas körande  (körde fel ett x antal gånger) så stod vi äntligen utanför jarsaras dörr. hon hade redan madde och en ny tjej som heter nicole där. vi snackade lite skit innan vi bildar tre lag och spelade ett jätte roligt sällskpasspel.

kom hem för lite mer en timma sedan, satte på en film jag länge velat se men inte blivit av

............last king of scotland

klarade knappt tre kvart. jag är ju så trött och då blir jag oftast mera känslig med. tror många av er vet varför jag blir så ledsen över att höra skottskan. finns inget dialket som påverkar mig mer än skottskan. kan ej fatt att om några dagar så var det två år sen jag la ögonen på den människan på dansgolvet och bara, han ska jag ha! och han fick jag med. fysiskt i en månad och sen psykiskt via telefon i ett år till vi möttes igen och han inte höll det han hade lovat, att sluta med skiten! kommer aldrig glömma han, oavsett hur mycket han ljugit för mig o sårat mig så drömmer jag varje dag att få träffa han igen. jag kommer aldrig ge upp han, han gjorde något som ingen annan lyckats göra. neh få kolla vidare imorgon, men det må låta töntigt men det är tufft speciellt denna tid på året när jag nu två år i rad få träffat han.

inte med tanken på han nu, men måste ta tag i att få med mig någon till skottland. behovet att få komma mig dit bara växer hela tiden!

kanske en taco kväll imorgon hos jarsara med brudarna igen, det märks!

jag saknar dig så mycket, om du ändå kunde veta det...skulle det förändra bilden?

image190

hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0