jag säger aldrig nej till sagovärlden

ska fatta mig kort, tränger min sömn nu känner jag

idag blev det att se fortsättningen av the last king of scotland. en riktigt bra film, med ett par otäcka scener mot slutet. skottskan njöt jag av och som nästan alltid, slutet!

när den var slut så blev det en dusch och sen blev det ett par timmar framför datorn innan madde och jarsara kom och hämtade upp mig. drog vidare till blommenholm för att hämta upp matilda och carro. när vi insett att ganska många affärer redan stängt så hamnade vi tillslut på ica inne i oslo. fanns ingen köttfärs, förutom euroshopers frysta (som vi aldrig skulle äta) så blev kyckling och faijtas till middag istället.

alla var jätte hungriga och maten var svin god, så god att vi sket i att äta ostbågarna efter. vi snackade lite charterresor och andra dumheter innan jag, matilda och carro tog våra bussar hem

hittade ch stå halv tolv en lördagskväll och skotta snö när jag kom hem, måste säga jag tyckte det var lite charmigt!

la mig och kollade på harry potter and the order of the phoenix. minns ej så mycket om cedric, kändes inte bra. men vad snygg daniel radecliff har blitt, så snygg att jag med skulle vilja kyssa han.
filmen var inte den bästa av dem, litt mera annorlunda. kändes inte som det hände så mycket, lite tråkigt faktiskt. men att barn vågar se den.
men som alltid med harry potter filmerna så tas man med till en sagovärld som man även fast man är 20år tror på. nästan som när man var liten och peter pan fick barnen och flyga,

jag säger aldrig nej till sagovärlden

imorgon blir det att städa, sen middag för att fira tine

gillar läget just nu. utvilad efter en helg och tittar jag ut ur mitt fönster så ligger det 30cm fin vit snö och bara väntar på att jag ska komma ut och leka med den....

would you recognize the woman you little girl has grown up to be?

hade!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0