jag har blivit så svag

har sån reskept för mamma och hennes jobb med mig efter en dag som denna

efter vart hemma nu i tre dagar men en sjuk dramaqueen som inte vill bli lämnad ensam för hon är rädd för och spy, inte bara vill vila för det tycker hon är tråkigt och gråter för både det ena och det andra stup i kvarten. där med också en liten småflicka som snubblat säkert tusen gånger dessa dagar, gråter varenda gång man måste torka hennes rinnand näsa (som by the way rinner hela tiden) och börjar bli så envis med att allt ska göras själv och sen vid det mest upptagna tiderna för min del hänger gråtandes runt mina ben för att bli buren.

allt detta har tagit på mina krafter så när jag idag skulle hämta maria i barnehagen och hon som vanligt var på dåligt humör (pga trötthet) så orkade jag inte mer. eller jag tjafsade emot ett bra tag innan hon blev uppskickad på rummet hennes. där skrek hon och skrek hon tills jag tillslut fallt i tårar och hon öppnade dörren, tittade på mig och gick in och stängde

jag gick ner i köket, låste in mig, satte på hög musik, grät en stund och sen fortsatte laga mat

inte allt lätt och vara "förälder"

barnen sover nu i alla fall och tine och ch förväntas komma hem cirka 01.00 och sen är jag ledig imorgon

ska träffa carro på en promenad, behöver verkligen komma ut och röra på mig efter dessa dagar

är pigg och glad så ska ladda ner lite serier tänkte jag

utan musiken, hur skulle jag överleva. serier och musik är min bästa vänner. dem är för evigt trogna...

hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0