i hear the weather's nice in california

vart väckt idag, fick jobba fast jag skulle vart ledig.


hade verkligen saknat barnen så det var kempe hyggligt och träffa dem igen.


fick ett kort besök av hövik anna med gine och fick tillbaka min mobil.


sen kom stabekk anna och lisen på ett lite längre besök.


myste med sofie till ch och barnen kom hem


då la jag mig och tittade på bring it on- in it to win it, har man sett dem andra så måste man se denna. älskar killen med, fd one tre hill medlem för dem som är fanatiker som mig.


sen kom carro, hade saknat att leka med henne


kände för nostalgi så satte på the fast and the furiuos - tokoy drift när hon hade gått. har fortfarande efter minst ett halvår the theme song till den filmen som ringsignal på min mobil


nu lyssnar jag på dagen låt som är kellie pickler (från american idol, för dem som är fanatiker), låten heter i wonder och handlar om hon som barn blev övergiven av sin mamma. it's not the same story, but i know the feeling. den väcker för mycket känslor, men det är en läkningsprocess i sig.


tack pantéa och sara för att ni så sött nämnde mig i eran resedagbok. längtar till dagen jag åter få se er! enjoy, cause soon you're coming back home to me!


förhoppningsvis löser det sig för alla!


imorgon jobba 7.30-17 och sen en fika med carro och lisa


hade hyggligt!

image189

Kommentarer
Postat av: mimmi

Vad härligt att höra. Aa, det är inte långt kvar tills
jag blir gammal. Det den 16 den stora dagen, och 25 blir det krogen. :) Äntligen !! :) Ha det bra ! kram

2008-01-03 @ 20:49:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0