i don't know who i am without you

det var läskigt, går inte och beskriva

jag låg ner, något fick mig att känna, bryta ihop för att flyga upp för att få tillbaka andan..sedan var det bara tårar

jag kände inget mer

har precis sett one tree hill, dagens avsnitt var en av dem absolut bästa i historien

under lucas underbara scen med peyton (avslöjar jag scenens innehåll så förstör jag nog för endel) så spelades en sång i bakgrunden

den sången fick mig att känna, var som hon sjäng direkt in i själen

som vanligt så var jag då tvungen och ta reda på vem hon är och vad låten heter

efter en stund nu så har jag efter lyckats få in en textrad på letssingit fått en fullträff som också visade sig vara just den låten

lyssna och säg till om ni inte känner något

missy higgins - where i stod

har inga ord, idag kände jag mig sviken av dig. hade sett fram emot det, men var bara att svälja och gå vidare

PS. GRATTIS MAHIRA!!

hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0