hejdå

nu säger jag adjö i bloggen för några dagar, och även på mobil och msn..behöver komma bort från det. inte alltid vara så tillgänlig...eller det tycker tine så jag ska testa det ett tag!

vet ej hur många timmar utan msn nu, eller har kikat in någon gång men nej, och telefonen ska jag fortsätta ha avstängd ett tag nu

aja känns som min natt var precis den jag tine o ch snackat om. jag var inte trött, somnade sent, sovit jätte dåligt, kommer upp sent och bara ligger och grubblar...dem nätterna är det slut med nu!

får inte ha för mycket förhoppningar nu, en sak i taget.

är i alla fall uppe nu, nyduschad, ny sminkad, ska äta god lunch och är redo för en ny dag

aja hade nu då

Kommentarer
Postat av: Maddis

nejdu det blir det inget med. men kul vare. haha.

2008-01-21 @ 19:37:15
URL: http://maddiss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0