happily never after

igår blev det en lång promenad till sandvika där carro väntade på mig, sen en promenad till henne och sen grammisgala, väldigt hyggligt!

idag har jag vart hemma hos carro med sofie. underbart med miljöombyte, men inte och komma hem.

fy fan för denna vecka. inget går min väg.

har jag slitit som ett djur, planerat en hel helg med två kompisar boendes här. och så går ch och spyr idag. fy fan.

men helgen blir av iaf fast då ingen stor middag.

men imorgon ska det supas bort problmen och på lördag blir det en tremanna middag i såna fall.

men det kan fortfarande gå min väg, men det är ju inte troligt i denna period av mitt liv.

början på 2008 har vart skit!

tror det var sista gossip girl idag, lite tveksam dock. ett riktigt bra avsnitt, ingen gillar han..förutom jag tror jag. tur att hon stannar, bådar gott för den andra säsongen som jag redan nu längtar efter. i slutet scenen spelas en underbar låt, som idag blir dagens låt

Nicole Scherzinger - Happily never after

i'm slowly fallin apart!

hade!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0