beroende?

oh nu har jag hamnat i en sån period igen...

men först om gårdagen

eh..var hemma med en sjuk sofie, ganska mysigt men samtidigt väldigt långtråkigt. fick sluta redan vid två för då skulle hon till läkaren med morfar.

satte mig då och tittade på nyaste avsnittet av desperate housewives följt av filmen disturbia. en nästan ny produktion av christoffer reeves, fönstret mot gården. den unga manliga huvudrollsinnehavaren påminde om en ung justin timberlake och tjejen om en blond micha barton. jag tyckte i alla fall filmen var riktigt förutsägbar, men ändå väligt seevärd.

efter det hängde jag lite i mitt rum till carro och carro kom. efter ett par cigg gick vi hem hit och fikade te och kaka. snackade en massa skit och planerade helgen. är ju ensam hemma här så carro och carro ska bo här från fredag eftermiddag till söndag.

när dem dratt så satte jag på ännu en film och då blev det the heartbreak kid med ben stiller. en helt okej film, men en svensk tjej som påminner som recensionerna säger om en ung cameron diaz i den där mary.

nu sitter jag här och håller mig borta från städhjälpen på övervåningen. blir ingen biblan för mig och sofie idag, hon är fortfarande krasslig.

jobbar till 20 ikväll plus att jag ska laga mat så blir ganska tufft. ch är ju en karl så får inte så mycket hjälp med städningen denna vecka om man säger så.

när jag får tid blir det license to wed med robin williams

hmm vad ska jag ladda ner nu för någon film?...tips, tack!

hade hyggligt nå allesammen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0