äntligen fredag!

nu har jag och mina två vänner väntat på denna dagen ända sen i måndags då vi gjorde planerna för denna helg.

var osäkert igår om ch och helene kunde åka på sin skidtur eftersom han hade kastat up hela dagen. men när jag kom upp imorse så fick jag dem underbara nyheterna att dem skulle dra.

så vid tio imorse så var det bara jag och sofie kvar. vi skulle gått ut och gjort något skoj idag men jag kände bara för att vara hemma och fixa iordning inför helgen. vi gick ut en stund och jag låg där i rutschkanan och bara njöt av det varma vinter vädret och den klarblå himlen.

vid fyra nu i eftermiddags så var det bara jag kvar. sofie har nu dratt till bestefar men kommer tillbaka imorgon vid fyra för och då vara med mig och mina vänner innan hon ska sova. sen blir det sömn för henne och stor middags för mig och mina 8 vänner eller så.

nog pratat om dåtiden och framtiden, i nutiden håller jag på och städa för full för mina två gäster. sen kommer även matilda och hövik anna ikväll för att dricka gott och sen dra ut på byen.

nu ska jag duscha, göra mig iordning och sen laga mat till oss.

mahira, vi får höras efter helgen. vi har nog endel och snacka om!

hade hyggligt allesammen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0