anonym kommentar

funderar på vem det kan vara som jag känner som inte kan stå för det den tycker och tänker?

det är väl ändå min blogg och jag får väl skriva vad jag vill?

om du tycker att jag tycker synd om mig själv, så sluta läs..eller?

något ger dig ju intresset i mitt liv och att du ändå ägnar en minut åt att läsa och sen kommentera, am i right?

vill du något så kommentera gärna men stå också för vem du är, precis som jag varje dag i min blogg

jag har aldrig lovat någon och bara skriva posetiva saker för allt i mitt eller någon annans liv är bara posetivt

ps. sett klart dem 11 avsnitten av life och nu har jag också bara 2 avsnitt kvar av 9, av serien samantha who?
vad näst?

hoppas ni får roligt ikväll mahira, önskar jag hade joinat er men får bli om lite mer än 6 veckor

hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0