ändrade planer

vart ingen carro idag. hon hade ett viktigt möte och gå på och min lilla sofie har fått feber.

slapp jobba till tre, slutade för drygt en timme sen men har suttit och snackat skit med tine till nu. fick veta att hon och maria drar till lancarote hela nästa vecka (hon funderade på att dra med mig). så blir mycket då, sen ska hon ta sofie mycket i två veckor och jag ska få det litet lungt och sen drar hon och ch till italien på skidsemester i fyra dagar..blir berg o dal bana i januari månad, rent ut sagt. men kan bli väldigt hyggligt.

ska äta middag med familjen vid fem, och sen ska jag ch och tine ha ett möte om januarimånad och våren i ren allmänhet. har jag tur så blir jag barn fri två förmiddagar i veckan!

ikväll blir det pizza, film och carro...

some good shit.....
wyclef jean ft. norah jones - any other day
backstreeet boys . helpless when she smiles
freeway ft. 50 cent - take it to the top
kellipe pickler -  i wonder
2pac - until the end of time
carrie underwood - so small
katherine mcphee - love story
fat joe ft. j.holiday - i won't tell
beanie siegal ft. r.kelly - all of the above

ciao!

Kommentarer
Postat av: mingla

Är du duktig på bloggdesign? Hade behövt lite hjälp med min profilbild isåfall :). Bra blogg du har förresten.

2008-01-04 @ 13:58:06
URL: http://fuckmingla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0