vilken underbar dag!

igår somnade jag som en prinsessa som inte sovit på år

länge sedan jag sov så bra och sen när jag vaknade upp imorse och visste att jag var ledig men ville inte sova bort en sån underbar dag utan jag hade bestämt mig för och ta en halvtimmaspromenad ner till träffen i sandvika så tvekade jag ändå ett par gånger under mitt snoozande.

precis efter sista snoozningen så ringer telefonen och jag hörde den ljuva stämman av en glad och pigg carro. hon hade hunnit med hur mycket som helst, men jag ja hade sovit så skönt :=)
vi små tjattrade om lite allt möjligt, kanske lite onödigt eftersom vi en timma efter skulle ses in real life. men var ett glatt sätt och starta dagen. innan vi avslutade samtalet berättade jag att jag trodde jag drömt att barry hade ringt igår precis efter jag somnat in, för det skulle jag väl kommit ihåg om det verkligen hade hänt. vara bara att kolla när vi lagt på tänkte jag.

och det gjorde jag, 23.54 barry miller på inkommande samtal...jaha och vad ville han då?

visste inte riktigt var klockan var hos han men jag drog iväg ett sms och frågade som jag än inte fått svar på,  så vi få la se.

tog min underbara promenad ner till sandvikas bibliotek där jag träffe daisy med söta erik, matilda och sen carro då. jag lånade mig en bra bok, som jag glömt i carros väska förstårs. men vi gick till mamma mia och tog en fika innan carro o matilda drog och jag och daisy tog oss en tur runt på storsentra. efter ett tag beslöt jag mig för att åka hem efter tröttnat på och se alla underbart fina vår kläder som kommit. får blir och införskaffa lite när jag åker hem, billigare så!

nu ska jag snart se det nya avsnittet av prison break och sen vet jag inte
ikväll blir det något med carro, måste få min braiga bok som jag vill börja läsa

hade på badet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0