vad är det med mc?

idag har det vart en händelserik dag

började med en hotell frukost lagad av mig imorse. jag la alla tingen uppraddade på köksbänken så tog man därifrån. var en hit, slapp man ett helt fullt frukostbord utan att man inte såg varandra.

efter det åkte jag och sofie till åpen barnehage. var två jätte söta tvillingtjejer där idag och sen julie som bara är för söt. åkte hem och sofie satt på fången till mig på bussen och bara stirrade åt alla håll.

kom hem la sofie, väntade på helene och när hon kom
så sprang vi till bussen

gick till mcdonals och där upptäckte jag att dem var precis som på mcdonals hemma. en massa högstadiefjortisar fast bara att dessa har väldigt mycket pengar och fina gucci väskor and so on. i alla fall så åt vi där innan vi sen gick vidare. drog runt lite mer än timma i affärer som helene ville gå i och jag spanade in en securitas vakt.
efter det gick vi till kinon där vi hade bokat biletter till alvin och gänget. fy fan så bra film, alla måste se den. så himla söta små ekorrar som sjöng så fina sånger. jag var helt förälskad!!

när vi gick till bussen när vi skulle hem så stod han där. min norska förälskelse. nej men jag träffade honom första gången på en klubb. precis när han kom bakom mig för och dansa så råkade jag trampa han med min stilettklack så sen skämdes jag så mycket så jag sket i det. träffade han sen på en annan klubb en annan kväll men då hade han hittat sitt ragg redan för kvällen men stod ändå och spanade på mig. men skulle hem när han äntligen dumpat henne, skit också! sen träffade jag han den kvällen det inte gick så bra på..ah skitsamma men jag grät som jag vet inte vad och märkte helt plötsligt att han stod framför mig men det kunde jag inte bry mig mer om då. och sen idag när jag gick in på station så stod han där med sina vänner. oj så het han är. men idag såg jag ju han när jag var med helene. ska det aldrig bli ett bra tillfälle eller? vi får väl hoppas på det. kanske ödet att jag såg honom på alla hjärtans dag, eller ska man ens bry sig om den här dagen??

när vi kom hem spelade vi yatzy ett par gånger, jag ringde mammi en stund och sen la vi oss i sängen till helene och snackade ganska länge om allt möjligt.

vi har haft en super kväll vi, firade mina alla hjärtans dag med en 8 åring, hur firade ni?

image209

inte långt kvar till sthlm nu!

ska förhoppningsvis träffa carro imorgon men nu måste jag snacka med mahira innan hon blir galen på mig som bloggar såhär länge.

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0