usch vilken pest

kom upp och lagade tacos, åt en god middag med alla barnen. städade köket. badade sofie och maria. gick ner och tog fram massa gott till barnetv. la sofie. och sen hände det...

helene skulle sätta in playstation 2 till singstarn och istället för att dra ut tv bordet så drog hon i tv''n så den ramlade ner. jag tror mitt hjärta stanna när jag såg mina barn ligga i risken att få hela den 20kilos tvn över sig. men tur nog trodde jag fick bara helene den en snabbis på foten. men helene är den värsta något kan hända. hon har gråtit och tjutit efter pappa o dem hur länge som heslt. och när hon inte gråter så sitter hon och pratar om allt dåligt mer som kan hända och la la la. är helt slut i huvudet efter en kväll med det.

nu har ch kommit hem och jag ska se lipstick jungle innan jag ska sova.

ska upp 06.15, härligt. men det spelar ingen roll för jag ska till STHLM!!!

detta må bli sista inlägget innan jag dra.

hade alle sammen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0