uppsvullen

nu har carro precis lämnat mig, vi har käkat upp en hel påse med ostbågar och nästan druckit upp en cola plus ätit lite choklad. men fan vad gott det varit och flera timmars bra samtal. härligt en tisdagskväll.

pratat med massor folk idag om sthlm resan så nu är den nog bestämd till nästa lördag till måndagen och sen åker jag för och vara en vecka hemma i linkan, gott om tid och hitta på roliga saker som att med sabina dra ihop lite av dem gamla brudarna. ser jag riktigt fram emot nu!

nej nu ska jag börja läsa min bok som heter kärleken skär djupa sår, hoppas den är lika bra som den verkar

imorgon jobb 7.30-16, däribland dra till andra biblan med carro och sofie såklart då för och se om det finns mer bättre böcker där och sen på kvällen blir det oslo med carro för och se hur caroline bor i sitt nya crib inne i oslo. ska bli hyggligt!

läsa sen sova

hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0