uppmärksamhet?

aja igår var jag hemma och såg fyra nya filmer. something new, goal 1 och goal 2 (väldigt bra filmer, i ettan en ung mexiakans pojke som kommer till engeland och få spela fotboll. pratar man förresten skottska i new castle?. i tvåan blev han pengakåt och helt störd, men sen vart han bra mot slutet så nu bara längtar jag efter den 3e som kommer detta år) och sen avslutade jag filmkvällen med ett öga rött. en helt okej film men väldigt lustig ibland. bäst var i alla fall rinkebysvenskan. tänkte på sandra då!

tror iaf jag bestämt mig för att åka hem nästa vecka. är ledig 15-25 februari. ska dock på en kort resa till stockholm med carro då. vill träffa bennas, emma, vilsen, min kusin, melinda, anastasia och sen min pappa. haft sånt sthlm sug på sistone och mer efter jag sett ett öga rött igår med.

hur ska jag göra dessa veckor?

idag ska jag se the departed och lucky you och om jag har lust även december boys

hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0