tro eller inte tro?

ska jag tro han?, bryr jag mig ens?

har spenderat hela eftermiddagen och kvällen, hela 5 timmar hemma hos anna. lekt med gine, har till och med fått en massa kramar av henne. hjälpt anna laga mat som vi sedan åt. suttit och snackat om våran flytt sen och en möjligtvis resa till carribien efter, drömma kan man ju alltid. hon följde mig till bussen så nyligen blev jag hemkommen.

känns som umgåskretsen här förändras hela tiden. några håller dock i sig, endel har ju vart med från min totala början.

nej nu ska jag sova, vet inte vad jag ska göra med flickebarnet imorgon så får ligga och fundera ut det.

hej sara och pänt, saknar er mina flickor..men snart snart!!!!

och om någon vet vart nanna tagit vägen så be henne kontakta mig! :=)

natt då!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0