trivs bäst...

när jag nu äntligen sitter här och lyssnar på lite skön musik. just nu lloyd med låten lloyd.

idag har det vart en skön dag. frukost med barnen. leverera maria. gå min 30 min promenad med sofie och vagnen tll sandvika. träffa brudarna. fika en lång stund. få skjuts hem av anna. lägga sofie. anna kvar på en 1½ timmas fika. laga mat åt mig och 7 till. snacka med tine 1½ timme om allt som rör livet. en timmas paus som mestadels gick åt att prata med min kusse om mitt besök till henne i helgen och sen avsluta med ett samtal om min far och att farfar betalar om vi vill komma till iran och att vi ska få typ 10.000 om inte mer om vi kommer..lät lite men vad fan mina släktingar är ju säkert rika i iran. vore värt, men jag är kackelack rädd och dem finns det tydligen endel av och är det någon som kan tänka sig mig i slöja..inte jag i alla fall! sen vart det en mysig kvällsmat med bara maria och nu har jag slutat.

imorgon är jag ledig och då kommer anna och hämtar mig och sen ska jag hålla henne sällskap hela dagen. på kvällen kommer även matilda och sara tror jag. nice nice!

snart onsdag, one tree hill. men nu ska jag ladda ner nyaste av prison break.

snart sthlm, sen lkpg...längtar!

prison, läsa och sen sova!

ps. du gör mig förvirrad

hade!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0