tomrum

haft en bra dag. försvo mig dock 20 min men tine sa att jag behöve få sova ut. gav sofie mat och la henne. då kom anna på besök och höll mig sällskap, hon satt och pratade om när vi om 4 månader ska flytta ihop och leva livet här i oslo, medans jag städade. när tine ringde och sedan frågade om jag kunde hämta maria och laga mat så sa jag till anna "dammsug kvinna" hehe inte riktigt så men hon hjälpte mig med det så jag han allt precis i tid. har precis avnjutit en god middag.
 
snart ska jag hoppa på bussen till oslo och fixa en sak innan jag sedan ska hem till anna. blir nog tacos eller något annat smaskigt, nice nice!!

såg att sandra var sugen på en bosse, och jag med men alla där hemma!

men är det inte långt kvar, ni vet att jag pratar om er. har nog aldrig kännt mig så tom som jag gjort utan er.

är nanna kär, OMG vad glad jag blir för dig nanna om du är det!

vill med bli kär, men jag blir bara förälskad och inte i en utan fler. usch gillar inte detta, men det kommer när man minst väntar det sägs det ju och jag har ingen brådska heller.

nej nu ska jag ha en trevlig fredagskväll, hoppas ni med får det.

klem klem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0