sugen på allt

då var det fredag igen då!

idag har jag fått sovit ut förutom att jag vart kissnödig två gånger, aldrig skoj. börjar nu snart vid tolv, så jag sitter här redo och klar för det.

snackade nyss med sandra om att jag hade noll kreaktivitet för mich och sofie idag, och då sa hon men kom hit då! och kom på att vi bor ju så pass nära (typ 5 min med buss) så det lät ju som en bra ideé. får sofie leka med mie och jag se hur sandra bor. ska snacka lite skit med tine först och sen se vilken buss vi hinner med.

ikväll kommer setterberg hit efter träningen och snackar lite skit. ska bli trevligt. jag är inte så pigg på mycket annat, har vart en hetsisk vecka så skönt med lite fullständig ro ikväll.

nästa helg stockholm, så jävla pepp jag är.

aja men om jag skulle knalla upp nu lite tidigare och hoppas på att sofie inte sover för det tror jag nämligen hon gör.

hade på badet och trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0