studiebesök

känns som jag vart på studiobesök idag. eller levt annas au pair liv för andra gången på heltid

strax innan ett så hämtade anna upp mig. blev med henne på två matbutiker och handlade en massa mat till hennes familj. när vi kom hem så stekte vi pannkakor, mumma! sen snackade vi skit tills klockan var så mycket att vi skulle åka och hämta gine i barnehagen. åkte hem och efter gine lugnat ner sig från sitt utbrott så pärlade vi en bra stund innan jag och gine dukade och anna lagade mat. spenat stuvning, fiskpinnar och potatismos..mums så gott! efter maten var till barne tv innan vi sedan gick upp på gines rum och spelade ett spel (som jag vann båda gångerna). klockan blev mycket och borsta tänderna och sätta på pysch var tidsnog. efter allt det så slutade anna för dagen och setterberg,daisy,matilda och sara kom förbi på en fika på nedervåningen. vi käkade massor kakor innan vi sedan fick se på cluedo spelet. under halva tiden så behövde daisy och matilda åka hem. vi andra fortsatte till setterberg gissade fel och åkte ur spelet och då skyndade jag mig för och gissa som visade sig vara helt rätt...jag vann för tredje gången den dagen.

när vi skulle hem drog vi förbi carro och sa hej, sen åkte vi med sara hem och sen släpptes jag av sist.

en heldag med anna har vart supert, länge sen sist! lär mig alltid något nytt om den tjejen

snart carro är det du och jag tid, på fredag!

nu ska jag sova.

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0