stalker

känner mig fan som en just nu. jag gjorde det jag inte fick göra. jag gick igenom telefonboken och tidigt kom jag till hans namn. har redan tänkt på honom ett par gånger under filmerna jag nyss sett, i dem snackade dem precis som han. först skulle jag bara se om det ens gick och ringa nummret, och det gjorde det. lät precis som när jag var där, dubbelsignaler. kom massor signaler, jag ville liksom inte lägga på. telefonsvarare, jag la på tills jag strax efter fick ett sms...

"whos that?"

och jag svarade...

"don't bother. i'm not even shore you're the person who gave me this number, and even if you are, if you even remember me"

and that's the end

tänk om det var han? såklart han minns mig, varför vågade jag då inte skriva något mer personligt och bättre?

jag vill bara åka dit, se han, prata med han och sen vet jag inte vad jag vill mer med han. hur kan jag inte glömma en människa som han..en knarkande tvåbarnsfar!

hmm ni vet vem jag menar, och ni tycker jag är helt störd som fortfarande tänker på han (eller nanna skulle nog förstå mig), jag tycker detsamma.

men varför efter ett år sen senast kan jag inte sluta tänka på han?

how can i make him go away?

Kommentarer
Postat av: Maddis

barry?

2008-02-03 @ 11:45:46
URL: http://maddiss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0