slapp stressen

oh vad tine kan göra så att jag blir bitter likaväl som glad.

när jag kom upp och tänkte nu sover sofie så kommer carro snart. men nej nej helt ändrat. sofie var vaken och behövde mat innan hon kunde läggas, tine skulle inte iväg utan upp och lägga sig och vila en sväng och jag åkte på att städa lite. bitter som tusan var jag, plus att carro inte hade någon bil och inte kunde ta sig dit vi ville. jag dammsög hela nedervåning, som tur var så tar det inte så lång tid. skulle byta sängkläder i barnens sängar men jag bara tog bort så lägger jag i nya sen och sen fick jag städa badet här nere och sen barnens bad, men det gick super fort. men när jag är klar med barnens bad så går handtaget på baljan sönder så i hela trappan bara rinner det ner vatten. men det fixade jag ganska snabbt med.

trodde jag i panik skulle åka in till oslo vid två men slapp det. tine erbjöd sig att betala (dra av min nästa lön) min sthlm biljett som jag i sista sekunden skulle köpa. hon ville inte att jag skulle stressa, hon såg på mig att jag var stressad tack vare att jag ställt upp och jobba ikväll. istället så fick jag ta med sofie ner en halvtimma så jag fick packa och nu har hon tagit sofie ut en sväng. maten idag är lagd som tacos så blir ingen lång stund för mig i köket. och eftersom jag hunnit packa klart så kan jag bara mysa med barnen ikväll.

07.12 går bussen till bussterminalen imorgon, 08.45 går bussen till sthlm och 16.50 väntar pappa på terminalen för och hämta min överflödiga packning och sen även bennas. blir mat och sen möta upp dem andra vid 18 på hötorget.

längtar!!

kommer sakna dig med carro, lina dig ska jag träffa när jag kommer tillbaka..det lovar jag och sen alla ni andra, syns om 10 dagar och lite mer.

detta lär ej bli sista inlägget...hehe men hejdå ifall att det är det!

puss!


Kommentarer
Postat av: carrobarro

justja det hende nått skumt med bloggen min :/
så här är den nya http://beentebent.blogspot.com/

2008-02-23 @ 16:48:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0