skvaller söndag

aja då var det en härlig söndag igen då

mår super efter denna fantastiska helg. speciellt shalgerkvällen med alla brudarna igår. åt god äpplepaj med vaniljsås och sen massa annat gott. jag vart jätte arg över att inte velvet och michael gick vidare men var dock glad över christer och amy. efter det var slut så började grabben i graven brevid på fyran så vi satt och såg den. den var ju kalas! efter den var det bara jag carro matilda och setterberg kvar så då satt vi och snackade ändå tills två när vi då åkte hemåt.

idag har det inte blivit mycket mer en än skön dusch och en jätte sen frukost. nu laddar jag ner en beck film som jag ska mysa med mig. efter det tänkte jag läsa min bok lite, den är ju faktiskt bra.

har fått skvaller av anna banana om gårdagen i linkan, alltid lika skoj. sen har jag ett fyra samtal med pänt, sära och mahira...alltid trevligt..om sex veckor syns vi!

nej ska hänga med i samtalet nu, blinkar fan oranget hela tiden och jag fattar hälften..hehe!

hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0