nu måste jag bara se till att vi träffas personligen

när jag nästa gett upp hoppet om kärleken så får jag tillbaka det på en sekund

cara mia måns är numera singel, halleluja!

image208


nu måste jag bara se till att vi träffas personligen så våran kärlekssaga kan börja...kan väl inte vara så svårt eller?

har inte gjort mycket och kommer inte göra mycket denna dag

har sett filmen something new med den underbart snygga simon baker (australienare, förklarar allt)...dock lite svårare och få träffa honom, få han och skijla sig från rebecca riggins och sen bli plastmamma till tre barn, tror jag tar cara mia måns istället. filmen var förutsägbar men handlade om en bra sak, rasskillnad. helt sevärd, tack vara den australiensiska hunken

efter det satte jag på friday night lights, faktiskt ett av dem bästa avsnitten hitills.

nu sitter jag och virrar runt lite på internet, för att sedan sätta på filmen goal, efterföljd av goal 2

fest hos lisa ikväll med en himla massa au pair brudar, men jag har tackat nej och sedan vet jag att min mamma och hela brudgänget ska på sexparty ikväll för att sedan gå till harrys, det lär heller inte vara så tråkigt

men jag ska kolla på snygga svettiga fotbollshunkar i mitt hello kitty nattlinne helt ensam, någon som slår det för och vara en patetisk singel tjej i 20-års åldern som drömmer om cara mia måns??

hade!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0