någon som uppskattar mig

första dagen efter semester har gått super. barnen har varit på strålande humör och jag med. sofie och jag myste i sandvika med cola och annat gott. träffade carro en sväng och tog en kaffe och sen lekte jag och sofie vid busshållsplassen där en kille spanade in oss, rätt söt var han! hem och laga mat och dem andra tre flickorna som sedan kom hem (mina två och en vän till helene). massa god mat och sen hjälpte jag helene och städa i hennes bokhylla.

köpte mig en ny vårjacka idag, precis den jag letat efter. och sen ska jag köpa en jacka av mamma som jag blev kär i nu när jag var hemma som kan användas vid lite elegantare tillfällen.

allt känns så toppen. tror våren syns i mina ögon, dem bara glittrar.

läste linas blogg nyss. fick se att hon skrivit ett inlägg om mig. vart nästan chockad, men väldigt rörd och glad.
"Vart man än vänder sig, hur man än mår så tar vi alla hand om varann...Systrar,mödrar ja va ska vi kalla oss...många är vi iaf å alla får vi varann så otroligt glada å vi hjälper å stöttar varann...

Jag tänker just nu framför allt på Natha...kan sakna våra roliga stunder, ofta ,snacket om killar och festandet...
Vill bara tacka dig för du finns, du hjälper mig fortfranade väldigt mycket trots att vi redan gått igenom mycke ihop!"

får se till och träffa henne snart, tror inte ens jag minns när jag såg henne sist.

nej nu ska jag ladda ner lite ny musik, känns som det behövs lite ny vårmusik.

hade!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0