mycket att se fram emot

usch vad jag älskar detta. sitta och känna sig super ful i en stor fotbollströja och sen en stor hårig toffs på huvudet. har sett sista filmen av beck- i guds namn, visste inte från början att det var den sista men när jag väl satt igång filmen så ville jag inte stänga av. lite sorligt med den sista men den var bra. bög hat är jag ju så himla emot så det var én interessant film rent kunskapsmässigt med.

efter beck lagade jag mat och sedan satte jag på ännu en film. och vad jag älskar film söndagar, men hade vart trevligare med carro här! då såg jag i alla fall den svenska filmen, underbar och älskad av alla. så himla bra! svensk film imponerar nuförtiden. i alla fall var micke dansken i filmen så jävla snygg, man visste att man skulle hata han men man smyg älskade honom lite i alla fall.

nu vet jag inte vad jag ska göra, oh en låt från rent soundtracket kom på nu..den måste jag se snart igen, länge sen nu!

se fram emot:
16-18 feb. sthlm besök. träffa pappa, min kusse, bennas, melinda, anastasia, vilsen och emma
18-24 feb vara hemma i linköping. förhoppningsvis en fika med sabina,sandra,mattsson,banana,lidberg,samuelsson och lina. köa en desire bulle av anna på gyllen, platens, 55an, helrör på plaza med sandra, träffa mahira mm
1e mars. stor au pair fest hos lovisa
15-17 mars. åka med carro till uppsala och uppleva allt hennes där
20-21 mars. carro ska komma till linköping och upptäcka allt där
27mars-1april. pänt och sära kommer hem, äntligen! need i say more
................sara jag och mahira ska tattuera oss ihop. jag ska fortfarande göra min streckkod med mitt födelsedata på vänster handled, grymt!

fortsatt trevlig söndag

jag längtar!

hade!

Kommentarer
Postat av: carro

gud så jag vill ha min påskledighet nu! somsagt; mycket att se framemot

2008-02-10 @ 23:06:50
Postat av: Sarah

vad avundsjuk jag är på all din ledighet..

2008-02-11 @ 14:13:44
URL: http://sajah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0