let's dance

nu sitter jag här skit trött, funderar på att ta en nap

har gått med barnvagnen ner till sandvika i spöregnet så när vi kom fram var sofie drytorr och jag dyngsur
spenderade i alla fall två timmar på biblioteket med att läsa böcker, mysa och sen fastnade jag i hyllan med engelska barnböcker som jag genast gav mig på och läste några stycken. skulle lånat amerikanska självbiografier till mig själv men hade inget id kort med mig så jag kunde inte skaffa ett lånekort. får bli nästa vecka istället!

vid ett kom tine och hämtade sofie och jag gick och mötte carro matilda och lisa på en tripp inne på storcentra

nu har jag vart hemma en stund, lagat lunch och inser att jag snart måste städa

ikväll får jag besök av carro carro matilda och kanske anna. ska spise tacos, dricka lite vin och se på let's dance så det ska bli hyggligt!

mahira sa åt hon sett min hottie (går att disskuteras) där hemma igår...grr

aja om jag ska vila innan jag måste städa


image207

ett gammalt kort på gymnasie gänget (utan samuelsson), inte så värst upklädda innan vi skulle iväg och leka lekar med våra nollor...

trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0