kommer det komma en nya stor diva?

sitter och tittar på alla klipp med leona lewis från x fator uk 2006. fan kvinna är helt fantastiska.

se här hennes tolkning av i will always love you

http://www.youtube.com/watch?v=vbuvLJnAysM&feature=related

och hur underbart hon en sjunger, för hon sjunger verkligen i en nivå som whitney som jag aldrig hört för och det kan det inte heller vara många andra som har

men "orginalet" (det är ju egentligen dolly's låt från början) förblir bäst!

http://www.youtube.com/watch?v=7QS6V70a8F8

men för mig är celine, whitney och maria dem största och kommer alltid förbli det. men hur ska någon mäta sig med dem? jag tror inte det handlar om röstkapacitet eller röst överhuvudtaget för artister som just leona och även christina aguilera har dem resurserna. jag tror det handlar mycket om låtar. låtar som i will alwas love you, my all och theme songen för titanic sitter i men en låt som bleeding love gör inte det.

vet inte riktigt. låtarna var bättre för!

men leona är helt fantastisk så om det är någon som borde bli 2000-talets nya sång diva så borde det bli den engelska tjejen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0