i väntans tider

nu sitter jag och väntar på att anna ska komma och hämta mig. skulle åkt bussen snart men hon skulle ha bilen så ska följa med henne och handla innan vi åker hem till henne. blir en trevlig kväll!

idag har jag med sofie vart på storcentra. sket i vagnen och tog bussen, hon var så förnöjd. daisy hade med sig erik så sofie hade en vän. jag daisy matilda och anna har skiftats om att ha dem, skönt när vi är fler. lovisa sa datumet för hennes fest, men jag kom på när jag var på väg hem att det är den helgen jag tagit ledigt för pänt och sära. och det går ju inte och rubba på. ska övertala henne om att byta annars får jag bara acceptera läget.

veckan än så länge:
tisdag: vara med anna
onsdag: jobba, sen kommer matilda hit en sväng efter hennes träning
torsdag: jobba hela dagen
fredag: förhoppningvis tjejkväll med setterberg och lina, osv annars säkerligen något annat trevligt
lördag: jobba kväll, se melodifestivalen med barnen
söndag: slappa, eller får se..är ju inte bakis så vem vet

asta la vista!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0