hemma

jaha då var man hemma hemma igen då

kom 21.35 till linkan då, blev upphämtad av banana så det var riktig trevligt. gick til donken och köpte två kycklingburgare för sedan få upp till mamma och snacka skit.

la mig i ett bad och läste tidningen och sen somnade jag

nu sitter jag här hos kusinerna och är lite barnvakt, trevligt!!

blir nog en fika med brudarna på torsdag, utgång ons, fre och lör. en härlig vecka att se fram emot. dock ikväll ben och jerrys glass med mamma...eller vi får se!!

syns ute i vimmlet gott folk, har inte tid med detta mer nu..hehe

carro jag dricker kaffe varje dag nu, fan gott ju..hehe men än så länge bara latte brud

puss och kram skumbanan


Kommentarer
Postat av: carro

hahah det är härligt nathalie, snart kommer vi gå runt där i sandvika med varsin kaffe i handen.. nu är det bara rödvin kvar då ;D ha en toppen helg nu tjejen, puss!

ps. vi går om varann på msn!

2008-02-19 @ 15:30:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0