headsetsamtal

en uppdatering sen sist är han skickade sms tillbaka och skrev
"dnt touch them nd i stay in australia now more 2 life than them nd im single nd loving it. x"

jag svarade ganska opersonligt och enkelt

men detta är inte slutet på denna saga, det kan jag lova

sett filmerna lucy you med drew barrymore och eric bana (min troja hunk). en ganska kliche film men ändå sevärd, lärde mig lite om texas hold em (eller hur stavas det). sen såg jag the departed, dem svor väldigt mycket, sköt allt som rörde sig men väldigt bra skådespelare

nanna det var ett trevligt headset samtal vi hade idag, tackar verkligen gud för våra headset så vi kan prata i timmar. glädjer mig till din hemgång 18 juli och sen ska jag göra mitt bästa för och komma och hälsa på dig

nej nu måste jag sova bort min hunger, har ätit fem plättar idag och inget mer

hade!


Kommentarer
Postat av: Elin

Sov gott ! :)

2008-02-03 @ 23:51:17
URL: http://www.fiestaqueza.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0