fredag kväll

eh vart en hygglig dag med sofie, men ingen tripp till sandra. sofie sov när jag började och hon behövde sin sömn. vilket resluterade i att hon sov ända till strax innan tre. jag gjorde fint och sen satte på en tvätt. när jag sedan inte hade något och göra så gjorde jag en ny äpplekaka. den var super kan jag lova er. jag och sofie gick ner till barnehagen och hämtade maria och avan innan sedan min arbetsvecka nästintill var slut. snackade lite skit med tine bara innan jag helt slutade.

nu har jag lekt lite på msn, lagat mat och ätit. sen har jag sett nyaste avsnittet av cashemere mafia, kalas var det!

nu kommer snart matilda och vi ska äta lite nam nam innan sedan även setterberg joinar

ska fortsätta läsa min bok innan jag sover sen. har kommit in en bit i boken nu men det spännande börjar nog snart....

hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0