den ljuva stämman väckte mig igen

blev ännu en morgon väckt av den ljuva stämman från blommenholm, carro. vi skulle planera när och hur vi skulle ses idag. efter en kvarts samtal kom vi fram till vad jag tror blev det slutgiltiga.

jobbar 12-14 och sen 17 till jag vet inte när idag. helene ska ha en övernattning så kan bli sent. men vi ska iaf äta godis och sjunga singstar har vi bestämt. ska bli trevligt att få fredagsmysa med dem innan jag drar hem tio dagar.

jag börjar bli stressad. har inte packat, inte köpt biljett, inte växlat pengar, inte kollat när bussen går till terminalen imorgon och inte fixat matsäck..usch och jag jobbar ungefär hela dagen.

men det där löser jag!

nu ska jag duscha och göra mig fin för mitt första arbetsbesök som ska bestå av en sofie som sover, en carro och markus på besök och sen jag som står och bakar något gott

sthlm imorgon, måste bara säga det!!!!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0