chokladsug

jag och anna hade lite av ett choklad sug igår. åt choklad både som förrätt och efterätt. så idag när hon och matilda ska komma hit så tänkte jag bjuda på en kladdkaka som jag nyss gjorde. smakade en kant nyss och den var svin seg och kladdig precis som den ska vara, gud så gott det ska bli!

ska i alla fall ut med sofie nu, till lekparken och gräva lite i sanden och när vi sedan kommer hem och hon sover ska jag se det nyaste avsnittet av one tree hill, LÄNGTAR!!

aja nu ska jag ut i vårvädret

hade allesammen!!

Kommentarer
Postat av: Maddis

ja denny är tamigfan fantastisk. synd att han inte finns på riktigt :P

2008-02-27 @ 11:31:52
URL: http://maddiss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0