better in time

sofie sover och jag har precis sett one tree hill.

fy fan för lindsay, idag fick hon mig att gilla henne. men i slutändan får det inte bli hon, jag vill verkligen inte.

kladdkakan vart underbar, jag och sofie smakade lite förrut. så det ska jag och brudarna cosa oss med ikväll.

sitter och lyssnar på lite bra musik och tänker på en massa människor. har redan hemlängtan. fått veta att min gamle vän lagmo ska hem över påsk så blir och träffa han. vi har inte setts sen han flyttade i augusti och jag saknar han verkligen, så det ska bli trevligt. oh som alla andra dagar så längtar jag till pänt och sära kommer hem, jag vill jag vill. nanna i sommar, det kommer bli riktigt trevligt.

pratade med lisa igår, ken ring kommer ju till lorien't den 16/4 och det måste jag bara gå på. hon sa med det och att förfesten skulle bli hos henne. jag bryr mig inte att jag nyligen vart hemma då, måste på den festen känns det som. undra vilka som kommer vara där, bara det är alla som var i fredags så är jag nöjd.

nu sätter jag dig på prov, för senaste tiden har du gjort mig besviken.

leona lewis - better in time

asta la vista!!

image210

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0