bara människorna som fattas

nu sitter jag här efter en avklarad arbetsdag.

åt middag med barnen och tine. egen panerad torsk köpt direkt från fiskbutiken, underbart! sen åt vi min kladdkaka till efterätt och tine lagade mig en caffe latte från våran kaffe masik, underbart!

gick ner och städade till lite ner hos mig. dock inte mina kläder dem ligger i en stor hög som jag måste ta hand om imorgon. har dock tänt en massa ljus, ljus mys pys belysning, och dukat fram kladdkakan och tekoppar på bordet. det ända som fattas är matilda anna och carro men dem borde vara här inom en kvart nu.

tänker på vem jag skulle vilja kom ner för min trappa för och komma hit på kladdkaka med mys pys belysningen på och radion i bakgrunden. kan komma på några, men då betyder det som vanligt att det inte finns just EN speciell utan i huvudet mitt snurrar många manliga ansikten och namn. men någon måste jag ju tycka om mer, eller?


aja behöver jag inte tänka mer på det eftersom jag ikväll vet vilka som ska komma ner för den trappan och dem duger alldeles utmärkt i väntan på den där andra.


cos dere!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0