back to being me

gud så skönt och fått humöret, energin och viljan tillbaka

sen jag kom hem från barnehagen med sofie, har jag tvättat, vikt kläder, satt på en diskmaskin, plockat ut en diskmaskin, dukat, dukat från, lagat mat, lagat kvällsmat, lagt två barn, städat köket och plockat iordning på massa småsaker.

usch länge sedan jag hade den energi men den ska jag fortsätta ha nu

tine köpte ett busskort till mig idag, så glad jag blev och så skönt och äntligen ha det. ska se till och fixa det där månadskortet snart med

imorgon blir det säkert en sväng till träffen men främst för jag ska låna tines bibliotekskort och låna lite böcker som jag ska börja läsa

allt känns underbart!

hade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0