ansiktsbehandling

igår så gick jag ett trevligt besök av setterberg och matilda. vi åt glass med jordgubssås och sen drack vi te och åt choklad. mums! dem var väl här en sisådär fyra timmar innan dem sedan åkte.

då läste jag min bok lite innan jag sedan somnade.

nu har jag vaknat, duschat, sett en sadam hussein dokumentär och sen ätit frukost.

fick mess av matilda nyss så ska ner och träffa henne i sandvika. ska bara vara trevligt sällskap. är ju så fint väder så ska bli trevligt och ta den 30minuters promenaden ner dit.

ikväll blir det jag, 8 pinglor till och melodifestivalen. må bäste man eller kvinna vinna.

ps. glömde säga att jag fick en 55minuters ansiktsbehnadling av tine i present igår. ska bli så himla skönt och trevligt!

nej nu må jag gå...

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0