vad händer??

haft en ganska så intressant natt, förmiddag och eftermiddag...

vet inte vad jag ska tycka, tänka om alltsom skett och sagts.

känner mig så förvirrad.....

what too feel and what to do?

lurar jag mig själv eller försöker jag skydda mig själv?? vet knappt in eller ut själv, och det är illa är det.

är hos mormor och ska sova här i natt, skönt och komma bort från stan ett tag. men kommer tillbaka imorgon bitt. då ska jag sova, sen julhandla med mormor oc handla inför födelsedagsfesten på lördag.

inte långt kvar nu,bli så jävla kul. bara brudesen, party party!!

sova på saken låter som en bra idee, det ska jag göra nu. eller pänt skulle ringa än gång till...aja halvsova en stund då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0