party like it's my birthday

igår var det lördag.

jobb först.

sen kom festen, min födelsedagsfest.

räkor och bål, sen kom resterande och 15 (14) singel brudar partajade på i ren birgitta anda. så himla värt det var.

fick pressenter. massa skoj, så som bortamatch kit och mina vänner bok med prinsess tema. tyckte verkligen om min rosa tiara med matchande örhängen till som jag fick. hade på mig det hela kvällen så folk kom fram och frågade och sa grattis osv. skoj!!

la scala, maxim. fest!! och sedan efterfest med så sjukt mycket folk. jag var skapligt på lyset så hittade inte ens mina egna skor eller väska men som tur var så fick jag hjälp av sebbe och nanna innan vi tre gick hem till mig. nanna sov väl en timma knappt innan hon skulle vidare till jobbet. men inte ja, nej första söndagen på riktigt länge jag bara kunnat njuta av en bakis dag. men inget vettigt har jag gjort med dagen. mötte panter på mc en sväng för lite NYTTIG (inte) mat och sen har jag legat i mammas säng och sovit hela förmiddagen / eftermiddagen. gick upp vid fem och sen dess har jag bara suttit framför denna burken och sen läst lite skvaller blaskor samt lite tv tittande.


du slår dig tillbaka i leken hela tiden, om du är och räkna med får tiden utvisa...



tack till alla som gjorde min kväll till en sån lycka!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

tack sj gumms! dt var trevligt! PUSS &KRAM

2008-12-22 @ 23:55:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0