no one else can feel it for you...

torsdagen slutade skit bra.
fredagen likaså, eller nja där den slutade var väl inte riktigt det jag hade tänkt innan. och ibland är jag för impulsiv och sen för snäll för att ändra mig.

lördagen, var helt död på jobbet så det var inte ens roligt.
både jeff och jag såg ut som nervvrak när vi slutade.

la mig direkt, orkade läsa lite skvaller blaskor innan jag somnade ifrån både mr j och nanna.

hade fått sms av han, först är det ok om jag ringer dig? och sen du är vacker!, kunde inte annat än att skratta när jag vaknade upp vid fem och läste dem.

vaknade efter 13 timmar sömn, totalt utvilad, det var en känsla jag inte kännt på länge. helt underbart!

idag på jobbet var jag ovanligt pigg, kändes skönt.
kom hem förrut och käkade, kollade på sanningens ögonblick, åt ostbågar, badade och sen la jag mig här i sängen.

har snackat med panter i 1½ timme om allt möjlig skit, en sallad, utan pasta och dressing, med fullkornsbröd och en ramlösa till det tack?? hahah!!!

nu ska jag få i mig lite skönhetssöm tänkte jag. jag som lagt en ansiktsmask idag, filat naglarna och allt...tänkte ta ett solpass i veckan med. brukar aldrig göra sånt men vad fan nu är jag så blek så man kan missta mig för en snögubbe.

imorgon eller idag ska jag på lunch date med mr j är det sagt. är sjukt nervös, men det ska man väl vara antar jag.

hästa la vista!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0