Why would you do that? Because, I love you!, That's too bad!

oj vilken julhelg och än är det inte ens över.

dagen innan julafton var jag ledig och sprang runt som en höna i sista minuten för att införskaffa dem sista klapparna.
som tradition den dagen så spenderar jag alltid kvällen hemma hos mormor med att hjälpa henne slå in alla hennes klappar och även äta god mat och kolla på bingolotto's uppesittarkväll och detta år var det ingen förändring. allt var som det alltid varit. typisk mig och vara traditionell, stenbockar tycker ju sällan om förändringar.

på morgonen vart det gröt som alltid och vid lunch kom moster med familj och även min egen och vi åt mormors underbara julbord med alla dess godheter. åt tre nya saker på julbordet detta år, det här med och växa upp och våga smaka och tycka om nya saker är verkligen något jag gillar just nu. gått miste om alla dess tre godsaker allt för många år.undra vad för nytt det blir nästa år då?? spännande!!
efter maten var det julklappsutdelning. rätt nöjd med mina gåvor, visste ju om näst intill alla men riktigt bra saker faktiskt.
klockan slår tre och kalle anka slås på och efter det börjar folk bli rätt sega. moster och dem åker vidare och marlena joinar oss. jag lyckas hälla i mig tre grogg och sen så....

när jag kommer hem gör jag mig snabbt i ordning och går över till kusinen där vi fortsätter drickandet. går ner till maxim där vi inte var ensamna om man säger så. vart bjuden på drinkar och köpte även ett x antal själv. ramlar i sten trappen där nere och slår mig något så fruktansvärt, har fortfarande så himla ont. hoppas verkligen inte det är något allvarligt! mådde skit bra när vi lyckades skaka av oss ett par snubbar och jag går hem till mig. somnar och drömmer något så fruktansvärt konstigt som jag aldrig vart med om förr, går upp och spyr som en kalv. heller inte likt mig..hmm??
aja vaknade fick i mig ett par tuggor frukost och sen var det jobb 10-17 som gick jätte bra!

kom hem igår efter jobbet och bara däckade i sängen fram till halv tio. gjorde mig i ordning lite sakta. mötte upp kussen och syrran på la scala och var där hela kvällen, bortsett från all drama som ibland händer på fyllan.

fick träffa sköna sara, trots tråkiga omständigheter så var det riktigt trevligt och få se henne, eller dig kanske man ska säga!!


kussen tappade bort väskan med allt i och där tog kvällen slut.


eller nej, fortsatte ju hos sandra till sex med en jävla massa singstar, mestadels av elin!


bk mat med sandra idag, sen drog jag på stan en snabbis och köpte en massa underkläder och en parfym innan jag gick hem och här har jag varit sen dess...


imorgon blir det jobb 15-20 men dessförinnan ska jag dra ännu en svänga, lite fräschare på stan!


ska se om jag ska lägga upp lite bilder på ansiksboken, om jag orkar dvs

gossip girl, season 2 episode 13...bästa bästa scenen! tycker alltid om det bittra, deprimerade och mer djupa människorna. alltid lättas och spela god liksom. älskar charles aka. chuck bass och christina yang!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0