justin, justin..my favorite!

torsdag då!

igår vart det jobb, efter jobbet hämtade nanna upp mig. in till stan, hem till mamma, byt om, mat på mc, pantea kom och sen tog vi bilen till johannelund. närmare sagt hem till toba. där blev det alkohol och singstar. och endast pga av pantea skriver jag detta nu jag var efter kvällens slut fortfarande OBESEGRAD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

panter och jag tog favvo taxin in till platens. kom sent in, inte så mycket folk men vi hade roligt ändå. hamnade på city grillen och var totala fattiglappar. killar erbjöd sig för att betala, men starka kvinnor som vi är så tackade vi såklart NEJ och skrapade ihop mynt själva.


dem tyckte om oss så mycket där så vi fick varsin klubba av personalen innan vi skulle gå. så sött!


hittade några snubbar utanför som vi drog på efterkrök med. skit schysta snubbar, vi satt och snackade musik och skrattade fram till åtta imorse då pantea och jag kände att det var dags för refrängen. en av dem trevligaste efterfesten på riktigt riktigt länge. så det ska vara!

musik alltså, så personligt det är!

kom hem vid åtta och sov till ett sen var det dags för dem vanliga rutinerna nuförtiden. lunch framför våra bästa år, duscha, klä på mig, sminka mig, ta bussen till jobbet och sen jobba 15-20.15

kom hem förrut och snackade lite skit med mahira, uppdaterade mig lite på datorn och insåg att min lilla youtube favvo sen något år tillbaka justin bieber har blivit riktigt stor på youtube och i usa. ett klipp hade typ 51 tusen kommentarer och grejer. så bra att folk insett hans talang, han är grym den där killen. och jag nathalie, totalt älskar, avgudar ja allt bra man kan säga känner jag för han.

käkat chirre och annat onyttigt framför datorn i sängen nu ett tag, tänkte satsa på hemma kväll i min ensamhet och bara sova. men sen ringde telefonen....

kussen ringde och hade en dålig dag och var sugen på lite alkohol som man kan göra i dem lägena. så då funderade jag om och bestämde mig för att gå ut istället. inte helhjärtat men smutta skadar inte.

ur pyjamasen och in i lite mer sofistikerade kläder är vad jag ska göra nu!

det är ju du!, blir aldrig förvånad över den kommentaren. men vad är det jag gör egentligen som gör att jag får höra den, gång ut och gång in? har hört alla möjliga svar på den frågan men kan aldrig sluta förundras ändå....

smink var det ja, japp nu kör vi då!

hästa la vista!


justin sing for me...





Kommentarer
Postat av: Anonym

öhm... P sa att hon vann alla gånger förutom en, då du vann.. hmm... ;P vi får se hur det går på lördag ;)

/M

2008-12-13 @ 13:41:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0