it's her birthday

oj det var länge sen jag skrev nu.

vad har hänt sen sist?

hmm..festat, jobbat en massa, umgåts med folk, fikat, lunchat, vart bakis...allt är som vanligt.

dock har jag enormt roligt nuförtiden, det händer så mycket fast ändå inte.

nästa sak att se fram emot är min födelsedagsfest den 20e, det ska bli kul och samla alla, eller dem som kan i alla fall. är ju nackdelen och fylla denna tiden på året att folk har så mycket annat för sig.

nej om man skulle hoppa in i duschen nu, snart kommer gästerna. mamma fyller 42 år och det ska firas lite lätt. jag ska med firas av dem jag inte kommer träffa på julafton.

15 dagar till min födelsedag!

aja folk, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0