bortgjord

nej vad trött jag är

har jobbat idag och sen var george här och gav en liten julklapp innan han skulle åka. sen hade jag även fått en sån där man kan göra sin egen choklad av chefen på jobbet. tyckte jag var trevligt!

har läst veckan nu (bästa bästa) i ett varm bad och sen har jag suttit och snackat skit med folk som sofia, mahira, cj och david mm på denna burken. alltid lika underhållande!

nu ska jag sova för imorgon är det upp tidigt, handla sista julklapparna, och sen hem till mormor i slaka.

där har jag sov varje år att slå in mormors julklappar och bygga upp ett gotteri bord, och det tar tid ska ni veta!!

hörs närmre jul gott folk!!

pusss!!

ps. vet inte hur du tolkade, för jag menade något helt annat. men fan vad du får mig att rodna!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0