att man kan bli så glad över ett...

sms.

"du är den enda bruden jag raggar på, bara så du vet"
( det får man från igenstans)

var en underbar morgon och vakna upp till efter att läst det, har ju varit orolig när han vart iväg på sin resa. fast jag kanske inte ens har rätt och vara det.

träffade mahira ett par timmar innan jobbet, var riktigt trevligt.

jobbet gick med jätte bra. köpte med mig en massa gott hem så jag kunde göra min egen tunnbrödsrulle, mums filibaba!!

nu sitter jag här och sätter "halo" låten på repeat hela tiden och försöker få in texten. jag och texter alltså, vi är menade för varandra.

nu ska jag lägga mig och läsa veckorevyn och sofie's mode som jag köpt idag!

det känns som en nära vän har ljugit för mig idag. vet inte varför jag fått den känskan, men det försvinner inte. det mest tragiska är att det inte ens är något att ljuga om. hoppas verkligen jag har fel...



Kommentarer
Postat av: Mirra

GOTT NYTT ÅR!!!!

PUSS & KRAM

2008-12-30 @ 19:14:59
Postat av: Anonym

Gott nytt år! :)

2008-12-30 @ 22:38:55
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Mirra

jaa men vafan vi kommer inte ens å va i samma stad.. å man ska börja i god tid:P

men oroa dig inte.. vi hörs imorrn igen höööh ;)

sov gott Puss!

2008-12-30 @ 23:10:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0